Shop Mobile More Submit  Join Login
Pokemon Battle by Neila078 Pokemon Battle by Neila078
ANIMETHON 18!!! these two trainers told us to battle so we did XD fun times

im still umbreon with my hood falling off :D


(ps thanks to Jackarage, our stalker friend at the con who took some of these pics)
Add a Comment:
 
:iconzzdemonwolfzz:
ZzDemonWolfzZ Featured By Owner Mar 3, 2012  Student Traditional Artist
Lol funny! :)
Reply
:iconneila078:
Neila078 Featured By Owner Mar 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
thanksh XD
Reply
:iconzzdemonwolfzz:
ZzDemonWolfzZ Featured By Owner Mar 4, 2012  Student Traditional Artist
What country u are in? :3
Reply
:iconneila078:
Neila078 Featured By Owner Mar 4, 2012  Hobbyist Digital Artist
canada :D
Reply
:iconzzdemonwolfzz:
ZzDemonWolfzZ Featured By Owner Mar 4, 2012  Student Traditional Artist
Lol cool, I'm in USA :P
Reply
:iconneila078:
Neila078 Featured By Owner Mar 4, 2012  Hobbyist Digital Artist
sweet
Reply
:iconzzdemonwolfzz:
ZzDemonWolfzZ Featured By Owner Mar 4, 2012  Student Traditional Artist
So Canada is like The sterotypes? :p
Reply
:iconneila078:
Neila078 Featured By Owner Mar 4, 2012  Hobbyist Digital Artist
the what?
Reply
(1 Reply)
:iconlightdanger:
lightdanger Featured By Owner Mar 3, 2012  Hobbyist General Artist
That picture is made of lol! AWESOME!
Reply
:iconneila078:
Neila078 Featured By Owner Mar 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
hahah thank you XD
Reply
:icontheoldhorse:
theoldhorse Featured By Owner Mar 3, 2012
wow lugia vs a argh i know that other pokemon's name
Reply
:iconneila078:
Neila078 Featured By Owner Mar 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
UMBREON XD thats me in the umbreon suit btw.
Reply
:icontheoldhorse:
theoldhorse Featured By Owner Mar 4, 2012
ugh, i knew that, i thinking espron and ..... argh!
Reply
:iconneila078:
Neila078 Featured By Owner Mar 4, 2012  Hobbyist Digital Artist
espion wouldnt actually be that hard if you did it right =P
Reply
:icontheoldhorse:
theoldhorse Featured By Owner Mar 4, 2012
hmm true,
Reply
:iconneila078:
Neila078 Featured By Owner Mar 4, 2012  Hobbyist Digital Artist
flareon too
Reply
:icontheoldhorse:
theoldhorse Featured By Owner Mar 5, 2012
mhm nice
Reply
:iconneila078:
Neila078 Featured By Owner Mar 5, 2012  Hobbyist Digital Artist
it would tho
Reply
(1 Reply)
:iconpokemonmaster704:
Pokemonmaster704 Featured By Owner Mar 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
so when does all of a sudden have a lugia? lol
Reply
:iconneila078:
Neila078 Featured By Owner Mar 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
since always. XD
Reply
:iconpokemonmaster704:
Pokemonmaster704 Featured By Owner Mar 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
oh lolz
Reply
:iconhieinaraku:
HieiNaraku Featured By Owner Mar 3, 2012
OMG I would love to do this! I've been wanting to cosplay for soooo long! My friends all say I whould be a jigglypuff since I can sing exactly like one. How did you make your cosplay? Like I said, I really want to cosplay, I'm just not sure how to
Reply
:iconneila078:
Neila078 Featured By Owner Mar 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
haha well im the one in the umbreon hoodie, it was easy enough to make, i bought the hoodie from bluenotes, just plain and black, then i went to i forget it was either michels or fabric land or something to buy a nice yellow i wanted, and to match the black materials (cause i needed it for the tail and ears) my step mom Gillian helped me a lot, i sowed the ears and tails and then i sowed the ears onto the hoodie. My tail is sowed onto a belt like fabric thingy so its real easy to take on and off
Reply
:iconhieinaraku:
HieiNaraku Featured By Owner Mar 3, 2012
Hu.... I should look around for somethings like that.... I want to make a cosplay for one of the eeveelutions, I'm just not sure which one...
Reply
:iconneila078:
Neila078 Featured By Owner Mar 4, 2012  Hobbyist Digital Artist
haha any of them is fun, i juggest one of the simpler ones for first try (aka less spikes/details)
Reply
:iconhello--helicopter:
Hello--Helicopter Featured By Owner Aug 28, 2011
Umbreon: "COME AT ME, BRO. :iconcomeatmebroplz: "
Reply
:iconneila078:
Neila078 Featured By Owner Aug 28, 2011  Hobbyist Digital Artist
bahahaha XD F**K YEAH :iconfyeahplz:
Reply
:iconhanaeflower:
Hanaeflower Featured By Owner Aug 11, 2011  Hobbyist
hunh... so that's what i looked like from behind
Reply
:iconneila078:
Neila078 Featured By Owner Aug 11, 2011  Hobbyist Digital Artist
hahah yes indeed.
Reply
:iconstabkanamewithspoon:
stabKanamewithspoon Featured By Owner Aug 10, 2011
... awesome
Reply
:iconneila078:
Neila078 Featured By Owner Aug 10, 2011  Hobbyist Digital Artist
indeed
Reply
:iconbriannakitty:
Briannakitty Featured By Owner Aug 10, 2011  Student Traditional Artist
LOL. Thats just hularios.
Reply
:iconneila078:
Neila078 Featured By Owner Aug 10, 2011  Hobbyist Digital Artist
haha glad you like it :D
Reply
:iconbriannakitty:
Briannakitty Featured By Owner Aug 11, 2011  Student Traditional Artist
yuppers
Reply
:iconneila078:
Neila078 Featured By Owner Aug 11, 2011  Hobbyist Digital Artist
:D
Reply
:iconkuro-okuri:
Kuro-Okuri Featured By Owner Aug 10, 2011  Student General Artist
cool, I've made an Umbreon cosplay before. Glaceon too.
Reply
:iconneila078:
Neila078 Featured By Owner Aug 10, 2011  Hobbyist Digital Artist
sweet did it look good :D
Reply
:iconkuro-okuri:
Kuro-Okuri Featured By Owner Aug 10, 2011  Student General Artist
yeah, the glaceon cosplay was a bit big on me, but it worked! The umbreon one looked really good on my friend.
Reply
:iconneila078:
Neila078 Featured By Owner Aug 10, 2011  Hobbyist Digital Artist
haha fun :D
Reply
:iconoxbluetearsxo:
oxBlueTearsxo Featured By Owner Aug 10, 2011
:O so cool xD wish I had been there to see this :3
Reply
:iconneila078:
Neila078 Featured By Owner Aug 10, 2011  Hobbyist Digital Artist
haha there wasnt much to see really XD we had a slap fight, i fell over and then we were done XD it WAS fun tho :D
Reply
:iconoxbluetearsxo:
oxBlueTearsxo Featured By Owner Aug 10, 2011
I bet it was xD still wish I had seen it though xD
Reply
:iconneila078:
Neila078 Featured By Owner Aug 10, 2011  Hobbyist Digital Artist
hahaha oh yeahh XD maybe next time
Reply
:iconelfangor-sirinial-sa:
umbereon use confuse ray!
Reply
:iconneila078:
Neila078 Featured By Owner Aug 10, 2011  Hobbyist Digital Artist
Umbreon used Scary Face! lugia became confused!
Reply
:iconelfangor-sirinial-sa:
umbereon use quick attack
Reply
:iconneila078:
Neila078 Featured By Owner Aug 10, 2011  Hobbyist Digital Artist
lugia farted. its super effective! umbreon has become paralized.
Reply
:iconelfangor-sirinial-sa:
umbereon used vomit lugia took vomit bits!
Reply
:iconneila078:
Neila078 Featured By Owner Aug 10, 2011  Hobbyist Digital Artist
lugia gained 10 pounds! lugia then used body slam! Umbreon poops itself under the weight
Reply
:iconelfangor-sirinial-sa:
umbereon fainted... :icongrrplz:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 10, 2011
Image Size
721 KB
Resolution
1749×1029
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
663
Favourites
37 (who?)
Comments
114
Downloads
14

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×